kardeş ne yatıyosun sen de? şimdi çalışmazsan ingilizceye seneye dersler yoğunlaşcak,o kadar dersin arasında ingilizceye ayıracak vaktin olmayacak..sonra ingilizceden kötü notlar alacan,karnene kötü ya da zayıf düşecek..sonra sınıfta kalmamak için 10.sınıfta sorumluluk sınavlarına gircen..kazanamassan bütün derslerin 5 olsun sınıf tekrarı ypacan..ne gereği var? otur çalış :)
doğru olabilir...bu dönem karnende ingilizcen 1 olsun,kalıyosun zaten..geçen döneme göre ortlama alınmıo..;)