hiç özenmemişsin be hoca konuya....bence konuyu şöyle açalım , bi adaya atıldınız, tek başınızasınız, internetsiz bir de bilgisayarınız var......tek bir oyun yanınızda götürmenize izin verildi, ve 1 yıl süreyle de o adada kalıcaksınız, seçiminiz ne olurdu....
benim seçimim diablo2 olurdu :)))) (b&w2 çıkınca, o da olabilir tabii :)