Golden sonra
stadyum hoporlörlerinden Loco şarkısı çalar
ve şarkı bittikten sonra SARI LACİVERT RENGİMİZ FENERBAHÇEM HERŞEYİMİZ HİÇBİRŞEYE DEĞİŞMEYİZ ve taraftar : çünkü fenerbahçeliyiz der.
Yani Gerçeğinin Aynısını Yaptım ama dosya boyutu doğal olarak büyüdüğü için yapmanız gereken işlem sayısı arttı ama deyecek emin olun hepsi beni oku dosyasında yazıyor
http://rapidshare.de/files/868584/ses.rar.html