bence direk sezon sonu icin free transferlerle ugras derim hele hele birinci lige cikmayi garantilersen kopek gibi adamlar geliyo walla belesten.. zaten kotu diil kolnun kadro yeter ikinci lig icin.. ben ilk sene olisadebe ve lucas podolski yi almistim ikisi de inanilmaz oynadilar....