Orjinal Mesajı Yazan: utkufatma
Evet formayı çıkarma sevinci benim bildiğim kadarıyla balon çıktı. Sana özel mesaj atmıştım almadın mı?
özel mesaj atmazsan ii olur ..çünkü oraya pek bakmıyorum..
Option file için "EditPES4OptionFile v1.0" programını indir..(eger elinde yoksa)
PES 4'ün Option dosyasını aç ..istediğin bi oyuncuyu seç.resimdeki gibi gol sevinci seçme yerinde istedigin sevinci secebilirsin..bi de bi hatırlatma ; burdan 47. sevinç üstündekileri sectigin zaman oyunun içindeki edit moddaki goal celebrations kısmından bu sevinçleri izleme şansın yok..sevinçleri ancak oyunda gol atarak deneyebilirsin..hatta bunlarıda bi not alıp (47. sevinçten sonra hangi ID'de hangi sevinç çıkıyo diye) bize de iletirsen bizi de bilgilendirmiş olursun..başarılar...
