resımde gönderdım ama icraat yok :) rica ettm ı bılıorm ama bn beceremedım..burda gerçekten bu işin ustaları var ..onun için buraya bu konuuy açtım...yaparsanız mutlu olurum..yada yapan yapıorm desın yapmayan da yapmıorm desın..bn burda beklıorm çunku.....cevaplarınızı beklıorm....