husbalfb arkadaslar opmov dosyasini hazirlamayi bilen warsa yardimci olabilirmi.6-0 klibini opmov yapmak istiyorum. :)
oydemir Kardeş gereklı açıklamalar aşağidaki linkte mevcut dahada bilgi istiyorsan bana ulaş yardımcı olayım saygılar http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43212&page=2&pp=10