arkadaşlar önceden böyle bir konu açılmış olabilir açıldıysa da özür dilerim
bana şutları tam açıklayacak olan var mı çünkü deliricem. kolu ileri çekiyorum adam aşağı şut çekiyor yukarı çekiyorum sağa çekiyor yani bunun mantığını henuz çözemedim.
bir de faul meselesi var ki böyle bişey olamaz.bilgisayara karşı oynarken tamam diyorum hakem hata yapar falan... ama arkadaşlarla oynarken en ufak pozisyonda maçı durduruyor.2 dakikada bir maç duruyor.bunun bir ayarı var mı çok merak ediyorum.