o dediğiniz search assistant vb programları adaware falan filanla kaldırabilirsiniz....ayrıca hiç sanmıyorum sorunun bunlardan olduğunu......eğer sorun tüm windowsta, icq da şurda burda da oluyosa yapman gereken dil seçeneklerinden (kontrol paneli) f tipi yani ingilizce modunu silmek direk......
eğer sadece internet explorer da oluyosa yani mesela buraya mesaj yazarken, ie de bi toolbar aktif demektir , mesela google toolbar falan....onları disable etmen gerek....