Aslında takımın 100. yılda başarısız olması tesadüf değil. Galatasaray 100. yıl nedeniyle tüm yatırımını futbol şubesine yaptı ve borç içinde yüzüyor. Basketbol şubesine veya diğer branşlara yatırım yapacak birşey kalmadı elde avuçta. O yüzden galatasaray bu durumda. Birde bu sene futbol şubesi şampiyon olamazsa, 2. lige düştüğüyle kalacak..