46 .kahramanımız seda sayan yine bi sabah elleri belinde programını sunuyor.o sırada bi canlı bağlantı olur ve....
- aloooğğğ kiminle gorosuyoruz
- ben mustafa
- naber lan mustafa.nerden arıyosun bizi mustafa
- sisli'den
- ne is yapıyon lan mustafa
- belediye baskanıyım...
yani YUH derim ben Seda olsaydim TV karsisina cikmazdim birdaha