albeus lupus Meraba, ben forma yapmaya yeni başladım.. Formanın amblem reklam felan onları yaptım ama formayı boyayamıyorum.. Bu siteden indirdiğim template leri kullanıyorum.. Texture' ü bozmadan nassıl formayı boyayabileceğimi anlatırmısız?... Adobe Photoshop 8 i kullanıyorum.. Şimdiden teşekkürler...
#11 yeni bir layer acman lazim (boyamalar icin).. texture'ye birde MULTIPLY efekti vermen lazimki, texture gözüksün. (ve texture herzaman en üstte olmasi lazim)
Cristiano® bendede photoshop 8.0 cs var benim yaptıklarımla diğer kişilerin yaptıkları arasında dağlar fark var
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: cristiano bendede photoshop 8.0 cs var benim yaptıklarımla diğer kişilerin yaptıkları arasında dağlar fark var bu işler hemen olmaz zaten ...tecrübeyle ilgili .Sparkın gecen sene felan PES 3 için yaptıgı formalarla bu sene PES 4 için yaptıgı formalar arasında dağlar kadar fark var..yani ugraşa uğraşa daha kaliteli işler cıkıyor..senin sorunun photoshop versiyonuyla ilgili değil..kullanıcagın grafiklerin (logo vs gibi.) büyük ve kaliteli olması lazım..aksi taktirde isterse photoshop 15.0 cs olsun yine forma kalitesi değişmez..(burda biraz abarttım..)