Nur Çintay'ın iki gün önce radikalde yazdığı çok güzel bir yazıyı c/p yapıyorum;
ATA DEMİRER'E AHLAK DERSİ!
Bazıları şöyle uyanıyor olabilirler mi güne?
Yaşasın, işte ahlak ve terbiye dersi vermem için fırsat! Zaten de ne vakittir (son 3 gün?) ahlak bekçiliği yapamadıydım...
Evet, bir kez daha mahvolduk. Genç kızlarımız rencide ve perişan oldular. Ya çocuklarımız, o biçare sübyanlar, kim bilir nasıl da telafisi mümkün olamayacak biçimde etkilendiler.
Ya televizyon ekranlarından üzerlerine sıçrayan çamuru örnek alıp da 'Evladım, harçlığa ihtiyacın var mı?' cümlemizi 'Vericen mi?' şeklinde cevaplarlarsa...
Bu çirkinlik, edepsizlik, onur kırıcı haysiyetsizlik, ayrıca da bu maço söylem, nereye kadar? Taşlayınız Ata Demirer'i. Servis yapınız derhal onun üzerinden kepçe kepçe bayat terbiyenizi.
Evet nahoş bir durum olmuş ama bu bir gaf sayın seyirciler, canlı yayın kazası. Bir komedyenin anlık ayar kaçışı sadece, kendini zor durumda bırakması. Düşman güçlerin ahlaki değerlerimizi çökertmek adına yürüttükleri bir projenin parçası değil.
Ayrıca da bir lokma samimiyet lütfen. Tamam, izleyici bağlantısında edilecek laf değil ('Sevgilin var mı?' yerinde bir seyirci sorusu mu bu arada?) ama bu kadar mı 'erkek egemen toplum şeysi' ve de dev
günah gerçekten? Hiç mi geçmiyor sizin gündelik muhabbetlerinizde? Duyduğunuzda ateşli nöbet geçireceğiniz ve ağzınıza ölseniz alamayacağınız bir deyişten mi bahsediyoruz? Özrü dilendikten sonra bile affı mümkün değil mi sahi?
Son soru: Cem Yılmaz yapsa, bu kadar saldırabilir miydiniz?