hımm öncelikle server acmak kolay bir sey deil abimlerin serveri var Mystraworld ve cok zor bir sey
öncelikle server acmak parayla deil bunu kendi ewindende acabilirsin ama o servera giricek playerler lag'a girer ve oyun kasar (lag=oyunun kasması) yani anlıcağın bunun için salam bi makina ve bağlanto ister abimlerin serverindeki ana makina sabancının binasında bulunuyor ve abimler oraya para ödüyolar kısaca bu kdr oyun hakkında düsüncem ise gercekten su ana kdr oynadım en iyi ve en zevkli oyun.......