arkadaşlar patchı indirdim ve sylenen şekilde kurdum.ama maça başlarken oyundan atıyor.top olarak finali seçersem oyun atmıyor ama nike arreow yapınca atıyor neden yapar bunu yardımcı olabilirmisiniz?yanlış bişey mi yaptımda acaba.patck1_10 düzgün kurulmuyor bundan olabilir mi?