ZlataN Byzantıne. Ama hayatta bulamazsın.(cdcilerde felan)6cd lik değişik bi oyun.fotoğraflardan videolardan oluşmuş ve İstanbulda geçio.Ama bayağı eski.level bi ara vermişti her ay iki cd olarak. Bilen vardır bayağı heralde
B_e_C_k_H_a_M_07 bence splinter cell serileri hepsi süper ama chaos thory de crack hatssı var oyun alamadım.Alan calıstıran varmı?????????
ozon Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ bards tale nasıl bi oyun oynayan arkadaşlar bi sölesin rpg : yani world of warcraft gibi ama online diil grafikler gözel
bugra11 command conquer generals(red alertın yenisi),pes5,fifa2006,nba2006,motogp2,f1 2002,grand prix4 bir sürü oyun war
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: bugra11 command conquer generals(red alertın yenisi),pes5,fifa2006,nba2006,motogp2,f1 2002,grand prix4 bir sürü oyun war Ah bu oyunlardan bitanesini bulabilsem...Tavsiye edebileceğin biyer varmı istanbulda???
HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10 Ah bu oyunlardan bitanesini bulabilsem...Tavsiye edebileceğin biyer varmı istanbulda??? Beşiktaş Sinan Paşa..Hatta ben birazdan gidecegim..KUlaklıklı bi cocuk gorursen o benim :) Edit:Yaa Bards Tale`ı almak istiyorum ama sizce nasıl bir oyun ?
koraykosker Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Blood Ryne 2 şu an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım son 2-3 senedir oynadığım en zor oyun diyebilirim ve herkese tavsiye ederim. bana çok zor geldi oyun ama azmin zaferi diyorum. PoP warrior within tarzı gibi atlama zıplama direkten direğe çubuktan çubuğa atlama ,... vs.
feritbozoglu beyler daha dün aldığım iki oyun: bards tale ve fable fable son zamanlarda gördüğüm nadir oyunlardan biri oyunda özgürlükte sınır yok.4 cd den oluşuyor.alırken sakın düşünmeyin direk alın zaten avrupanın en iyi oyun siteleri bile geçen yıl yılın en iyi oyunları arasında göstermiş.pişman olmayacaksınız.
m0K0k0 benim oynadığım şu an ki oyunlarım farcry daha yeni başladım brothers in arms bu da çok güzel bunları oynuyorum