Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
Yanlış anlamazsan birşey sormak istiyorum; Neden her çıkardığın yamayı ÖNEMLİ diye adlandırarak ataçlıyorsun?
Bikere yetkisi varya.... :cokkomik:
Oysaki Cok kaliteli patchler önemli diye tutulmasi gerekir neyse
Sesleri ekledigim de Spikerin sesleri bozuluyo o yüzden geri cikarttim...
ve mac boyunca isimlerini diyecek diye beklemekden oyunu oynayamiyorum..