holyganksk arkadaslar bende zoom 5510 modem war ama hala port açamadım..nasl yapılacağını bilen warsa anlatrmı??
holyganksk ii boswerin ozaman portu online nba oynamak için(kurmak için) napmam gerekio onu söyleyin.. yeter artık yaws 1aydır bunla ugrasiyom