bende zoom x4 modem var onda port açmayı bilyorum..buraya yazıım ben sen denersin belki olur..
öncelikle internet browserına girip 10.0.0.2 yazıp modem ayarlarına giriyorsun...daha sonra advanced setup ve oradan da virtual servera giriyorsun..
orayı açınca resimdeki gibi bi bölüm karşına çıkıyor..orda Public Port ve private port yazan yere açmak istediğin portun numarasını yazıyorsun..daha sonra açmak istediğin portun tipini seçiyorsun ve Host IP Address kısmına da ms-dostan "ipconfig" yazarak öğrenebileceğin ip numarasını yazıyorsun..bu genellikle 10.0.0.x şeklindedir... daha sonra ayarları kaydedip modemi tekrar başlatıyorsun..
umarım yardımcı olabilmişimdir...