Son zamanlarda Dünya'mızın gidişatında aslında pek bir değişiklik yok. Fakat
bazı bu tarz gelişmeler sanki yeni ortaya çıkmış gibi görünüyor yada öyle görülmek isteniyor yada öyle gösteriliyor. Aslına bakarsınız Dünya ortaçağdan
beri hep aynı düzen ve zayıflıklar ve menfaatler üzerine kurulu...
Bunu anlayabildiğim için çok zeki olduğumu düşünmezsiniz herhalde. Ama bir düşünün
Dünya'ya iyiliği,eşitliği ve dürüstlüğü getirmek isteyen kaç insan rahat bırakıldı ya da yaşatıldı. Marthin Luther King yalnızca onlardan bir tanesidiydi. Eğer haklı
olduğum kanısındaysanız. Lütfen birer mesajınızla gösterin bu dünyada hala barış için ışık göründüğünü...Unutmayın herşey küçük bir fısıltı gibi başlar fakat
düşünmediğiniz bir anda dev bir fırtınaya dönüşebilir. Yalnızca bunu hayal edin
ve başarabileceğinize inanın. Fakat gerçekçide olun.