Eskişehir'de akıllara durgunluk veren bir cinayet planı ortaya çıkarıldı. İstanbul'a gelip dizilerde oynamak isteyen genç kız, korkunç bir plan yaptı...
Eskişehir Çankaya Mahallesi'nde oturan Salih Zeki Lisesi son sınıf öğrencisi 17 yaşındaki N.Ö., 14 yaşındaki arkadaşı M.Y ile birlikte annesi Emine Ö. (53) ve işçi emeklisi olan babası Ali İhsan Ö'yü (60) öldürmek için plan yaptı. N.Ö, annesi ve babasına, içine uyku hapı koyduğu kahveyi ikram etti. Emine ve Ali İhsan Ö, kısa süre sonra uykuya daldılar. Bunu fırsat bilen N.Ö, yastıkla babasını boğmaya kalkıştı. Ancak Ali İhsan Ö., uyanınca genç kızların planları bozuldu. Babasının uyanması üzerine N.Ö ve M.Y. kaçtılar. Ali İhsan Ö., olanlardan habersiz eşini uyandırdıktan sonra olayı polise haber verdi.
Günlüğüne yazdı
Polisler N.Ö. ve M.Y.'yi bir başka arkadaşlarının evinde yakaladı. Sorguya alınan N.Ö, ailesini öldürmek istediğini itiraf etti. Polislerin 'neden yaptın' sorusuna N.Ö. oldukça rahat bir şekilde 'Ünlü olmak istiyordum. Amacım, babamın emekli ikramiyesiyle aldığı evini satıp, seneye İstanbul'a yerleşmek ve dizilerde oynamaktı. Bunun için de paraya ihtiyacım vardı' dedi. Polisin, N.Ö'nün odasında bulunan günlüğüne de zengin ve ünlü olma özlemi nedeniyle anne ve babasını öldüreceğini yazdığı öğrenildi
Baba Ali İhsan Ö, kızının sürekli televizyon dizisi izlediğini ve orada gördüğü hayatlara özendiğini belirterek, 'Dizileri izleyip bir gün onlar gibi meşhur olacağını söylüyordu. Saatlerce aynanın karşısında süslenirdi. Böyle bir şey bekliyordum' diye konuştu. Mahkemeye çıkarılan N.Ö. tutuklanırken, arkadaşı 14 yaşındaki M.Y, tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı ve ailesine teslim edildi.
Akşam
Valla Ne Diyeceğimi Bilemiyorum.... :bilmemki: