Geyiq Team arkadaşlar bu iki oyun çıktımı ??? ben cd ciye gittiğimde ikiside çıkmadı dedilerde :bilmem:
[BIA]ASLAN fifa street x-box için çıktı nba street volume 3 ise çıktı ama ps2 için sper ve manyak bir oyun tavsiye ederim. :D
Geyiq Team gittiğim cd ci de palavracı bugün tutturmş bize nfsu 3 çıkcak amerikada çıktı biz özel olarak amerikadan buraya kaçırıoz falan dio benden ii mi bilceksiniz dio alla alla :D
[BIA]ASLAN ewt arkadaşlar fifa street de x-boxtan sonra ps 2 ye çıkmış bugün çıkıp alıcam anlatırım :D