mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: pacey26 Arkadaşlar çıkar mı ucl ye türk ligi ya da çıkarsa ne zaman tahmini olarak ?? arkadaşım adamlar daha fifa 2005e çıkarmadılar ucl ye nasıl çıkarsınlar
Kimi Tsl çıktıktan sonra CL içinde bir dört büyükler patch düşünülebilir ama hele bi durun bakalım.Şu tsl bi bitsinde....Yeteri kadar yorucu zaten.... :D
beckham017 Orjinal Mesajı Yazan: Par-Salian Tsl çıktıktan sonra CL içinde bir dört büyükler patch düşünülebilir ama hele bi durun bakalım.Şu tsl bi bitsinde....Yeteri kadar yorucu zaten.... :D Arkadaşa katılıyorum iyi çalışmalar Saygılar.. :applause: