bu n-gage oyunumu symbian oyunumu java oyunumu????
belki arkadaşında symbian oyunu vardır sende javadır yada tam tersidir.
ayrıca fifa 2005 java oyunu çoğu telefonda çalışmıyor. senin arkadaşındaki büyük ihtimal symbianıdır. sendeki java. bendeki sx1 de de çalışmıyor javası!