artur1988 Arkadaşlar ben ati rodeon 9200 ile punisher oynuyorum ama 10dk snra monitörü kendi kapatıyo ve de reset atmak zorunda kalıyorum buna bi çözümü olan var mı?
HellscreaM dostum konuyu yanlısa yere acmıssın...ben yine cevap veriimde atılmadan once cevapsız kalma..Eger monitoru kapıyorsa hertzlerle ilgili bir sorunun vardır bence...