cekibico hiçbi fark göremiyorum, bunlar zaten XP de var olan şeyler, saat maat. skini de yaparsın, bundan kolay bişi yok.. özellik söyleyin biraz, görünüş editlenir.. 32 bit mi 64 mü mesela