bence ikisinide alma.imkanın varsa sonyericsson p910i aldım manyak bialet.
ben 6600 da sx1 de kullandım.
6600 = işlemler sx1 göre daha hızlı,radyosu yok,direk mp3 desteklemiyor.ve şarjı max.2 gün dayanıyor.ve artık 6600 üretilmiyor.bi kere nokia sybianın büyük ortaklarından.
sx1=en başta o tuşlara alışmak uzun süreni alacak.(tel.değiştirince yeni tel.alışmak yine uzun birsüre alacak)performansı düşük(veri yolu daha yavaş olsa gerek).yüklemeler hakikaten problem.