46 Maras arkadaslar Italyan FIFMANIA.IT sitesi Atatürk Olimpiyat Stadini FIFA2005 yapmistir, burdan indirebilirsiniz: http://italia.soccergaming.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=11 FIFA'ya kurmak icin BigRaptor programi gerekmektedir...
46 Maras evet oyle yapmislar, ben oyuna koydum BigRaptorla FATBHBuilder yaptim ama oyundan atiyo o stadi secince, yani acikcasi tavsiye etmem...