SuperBamm beyler 2010-2011 sezonundayım... fener ile oynuyorum... ayrıca türk milli takımının da başındayım... bu sene çok kötü bir performans gösteriyorum... şu ana kadar şampiyon olmadığım sene yok ama avrupada başarı yok. bunun için fb den istifa edip sadece türkiye nin başında kalmayı düşünüyorum. sizce bunu yapmalı mıyım? ya da ligi falan bırakıp avrupa'ya mı dönmeliyim? :rolleyes:
mr.spark kardeş avrupada nereye kadar gidebildim ben fener de ilk sezonda yarı finale kadar gittmiştim. aslında fener deki kadroyla avr. şampiyonu olmak çok zor değil yani.
ForzAKaaN yaa bn de bjkyi yönetiorum ve kadromdaki futbolcuların güçleri çk ii fakat bi chealse'yle fln eşleşirseniz tur atlamanız imkansız gibi bişey oluo avrupanın önde gelen kulüplerine transfer olrsanız çk rahatlarsınız işte o samn real madridle fln yaparken oyunun tadı çıkar ARKADAŞ SEN EN İYİSİ AVRUPAYA AÇIL!!!
Tearaway ewt hem feneri al hemde milli takımı bide demissin '4 senedir finale çıkıyorum champions league de ama finalde kaybediyorum...' bunun neyi kötü sonucta cl de final oynuosun ama kötüyüm diosun bi anlam veremedim :)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway ewt hem feneri al hemde milli takımı bide demissin '4 senedir finale çıkıyorum champions league de ama finalde kaybediyorum...' bunun neyi kötü sonucta cl de final oynuosun ama kötüyüm diosun bi anlam veremedim :) daha önce de avrupa'da hiç bir kupa alamamıştım artık bi kupa istiyoruumm... neyse türkiye den istifa ettim... fb de de çoğu oyuncuyu sattım gençlerle oynicam...