sadece formatını nasıl çevirdigini söylemen yeterli diğer olayları ben biliyorum..Zlib Manager'ı felan mı kullanıyosun ?? bendeki oyunun orjinal halinde hiç giriş videosu yok şu an oyun açılırken direk başlıyoo videoyu koymamışlar oyun tek cd ye sığsın diye.. başarılar...