Orjinal Mesajı Yazan: ©hampion
Kpak berbat
Evet kapak güzel değil ama japonlar için güzel çünkü Japon milli takımı teknik direktörüdür kapaktaki Brezilyalı efsane futbolculardan Zico.... we8'in kapağında da o var hatırlarsanız..
Ronaldinho hareketi için ise 3kere L1 tuşuna basmanız yeterli(Koşarken olmaz)
Bu hareketi her futbolcuyla yapamadığınızı belirtiim. Ronaldinho, Ibrahimovic ve Ronaldo yapabiliyo benim denediklerim, başka yapanlarda olabilir tabi....