Ya arkadaşın anlatmak istediği şu: tuş kombibasyonunu biliyo zaten fakat bi türlü girmio top. Aynı şeyi bende yaşıorm. Ve bununla ilgili forumda hiçbir bilgi yok. Tuş kombinasyonlarını herkes biliyo artık. Fakat top girmio. Buna bi çözüm bulalım arkadaşlar. Lütfen gamepad le yapıpda sonra klavyeyle yaptım 360 çok basit falan demeyin. Harbiden yapan varsa güzelce anlatsında bizde öğrenelim.