noregister beyler ben gs yım ...ligde fb ile maç yaptım faul yaptım...sora benim faul yapan adam kart gordu ondan sora baska bi adamım daha sarı gorsdu...yanı ıtıraz ettiii için klart gordu...ben 5.03 versıon kullanıyom..bu bı yenılıkmı yoksa benmı rastlamadım...bide topsuz alanda faul oldu adam sarı kart verdi bunblarada yenı rastladım??
dogusakpinar ilk sölediğin itirazdan sarı kart önceki versiyonlar dada bi çok kere rastladığım bi olay yeni, bi şey değil . ikincisi için bi fikrim yok ingilizce olduğundan kaçırmış olabilirim
Shevchenko ikincisine hiç dikkat etmedim birinciside vardı zaten hatta çok sinir oluyodum hem kendi takımımda hem de karşı takımda da oluyo bu
ForzAKaaN 1.si zaten hep rastlanan bişey bi sezonda başınıza en az 1-2 kez gelir yani fakat 2.si hiç başıma gelmedi ayrıca ingilizcem de var yani oyunu ii sökücek kadar ve maçtaki yasıları da okuorum ve böle bişey daa hiç yasmadı
Pentagram_15 Evet iki olayada çok rastlarım ne yazıkki bunlar 5.0.3'ün yeniliği değil. İkinci olay genelde serbest vuruş kullanacakken ceza sahasına yakın adamlar arasında olabiliyor. Am bana çok fazla denk geldi. Dikkat ederseniz herkes görebilir. Free-Kick kullanıcılarım herzaman sabittir onlar kullanırken kartı başka bir adam görünce bende topsuz alanda foul olduğunu anlıyorum. Zaten Birinin darbesi ile 2. şahıs yere düştü falan yazıyor raporda.
dogusakpinar evet şimdi hatırladım bu olay benim başıma da geldi yere düştü veya buna benzer şeyler çıkıyo bazen çok sık olmasa da
tottibattu ewet eskı oyunlarda ikisde wardı.... yalnız bı hata wardı eskı oyunda oyuncu kendını yere atıyo dıyodu hakem penaltı wermıyodu ama sarı kartta wermıyodu ..oda çok ilginç..
BROCK bende oldu mokeena yı ilk oynattığım lig maçında korner kullanılırken adama dirsek attığı için kırmızı kart görmüştü...