Kendisi abimin arkadaş olur:D
Edirnede DJlik yapıomuş sonra istye gelmiş. Sonra Fazıl Say falan keşfetmiş.
Doktora falan gitmişler ve ses telleri normal insanlarınkinden 3 kat daha uzunmuş.
Hatta bu hafta Zaga'ya çıkacak haberinize..ü
Şşşşşşş alooo emeğe saygılı olup lütfen orijin CD'sini alın. ;)