#11 forma güzel olmus.. öndeki adidas logosunu biraz daha büyült ve M Oil logosunada Multiply efekti koy, daha güzel gözükür. bence.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Old Fart Güzel olmuş. İbo'nun görüşlerine katılıyorum. Bir de kırmızıyı 2 ton koyu mu yapsaydın, ne? O Konuda haklısın da multiply olursa olmuyo çünkü formanın orjinalinde m oil logosu nun arkasındaki beyaz taban yapıştırma