Yorumlar icin tsk..
Orjinal Mesajı Yazan: Levi@than
baba henry nin normalde kaşları birbirinden daha ayrık burnu daha basık agzı biraz daha büyük sende bi bak ya oyundan aldıım resimle gerçek resmini karşılaştırdım da fark var yani bu arada ronaldo çok iyi olmuş tebrikler
Bende bi kac resim ile karsilastirdim ve dediklerinden sadece burun kismina katiliyorum. Daha fazla bisey yapamam. Ama bide gözleri etrafindaki gölgeleri aydinlaticam..
Yeni Ronaldinhom hazir, bitek internete koymam gerek..
Ronaldinho'da alsinda oyunda cok iyi ama cok gergin bakisi yüzünden biraz daha sempatik yaptim ve dis etini daha cok ortaya cikardim, cogu zaman agzi okadar acik diye bence.. :D
Yani daha kaliteli degil, degisiklik isteyenler icin bi face.^^...