evet arkadaşlar pc'ye format atınca pes 4'ü yeniden yükleyecektim ama 1.cd'yi koyuyorum,pc takılıyo? çıkarınca düzeliyo (2.cd'de sorun yok) bende bozuldu heralde dedim ve yeni aldım.onuda bugün koydum ve yine aynı şey! 1.cd'de takılıyo pc,2.cd çalışıyo..ilginç? yani resmen oyunu kuramıyorum???
bilen biri varsa yardım etsin lütfen...