unknown21 arkadaslar hepimiz biliriz ki ceza sahası ön cizgisinin kale sahasına olan uzaklığı 18 metredir ama oyle serbest vuruşlar var ki 17 metre 16 metre den kullandığım. bu pes3 te de oluyodu ama şimdi yazma fırsatı buldum ne dersiniz bu bir hata mıdır? yoksa ben mi hatalıyım?
unknown21 hepinize teşekkur ediyorum. ama ben bu konuyu yazmadan önce futbolun resmi kurallarına baktım orada *saha ölçuleri* bolumunde 18 metre yazıyordu. yine de size inanıyorum. belki de ben yanlış gormğş olabilirim