Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Mükemmel maç olacagi kesin. Ayin 9'unda yani bundan 2 gece sora oynanacak we NBA TV'den canli olarak yayinlanacak... Batidaki müthis çekismede biz(San Antonio) 1 maç öndeyiz(46-13 SA , 45-14 Phx) Özellikle potaaltlari çok önemli Mohammed'i alarak Spurs iyi yapti çok iyi takwiye oldu maç deplasmanda ama bnce aliris bu maçi özellikle Parker'in , Nash'in hizina ayak uydurmasi , Bowen'in , Richardson'a iyi sawunma yapmasi lazim ayrica Duncan'in potaaltini karartmasi lazim o zaman maçi kazaniriz bizim benchimiz daha iyi Phoenix'in benchinden nerdeyse hiç katki alamiyor bu iyi awantaj olacak...
Hakkatten hangi takımlısın hala anlamış değilim ya :)
Nazr mohammedin hafif bir sakatlıgı vardı cok buyuk ihtimalle oynayacam bu maçta amaaaa pota altını duncan karartabiilecek mi o çok süpheli işte.Nestoroviç olağan berbat maçlarından birini daha çıkaracağından süphem yok.Duncanın sakatlık durumuda belli değil. Böylelikle Nazr mohammed tek başına ne yapsın? Ama Duncan ve Mohammed oynarsa pota altında neler yapıbileceği ise mechul. Sonucta phoenix pota altı bana göre nba'in en iyi pota altılarından biri. Ayrıca pakerın steve nash e ayak uydurması için daha yiyecek çok ekmek fırını var. Bowen' ğer Richardsonu tutarsa phoenix çok buyuk avantajla başlayacak. Cunku böylelikle ginobili marionu tutmak zorunda kalıcak ama marion boy ve vucut avantajını iyi kullanırsa bu şekilde kariyer rekorunu bile kırabilir. Bowen'ın marionu tutması lazım kesinlikle.Phoenixin bench'inden katkı olmuyor fazla doğru ama bu maçta San antonia'a patyalabilirler. Sonucta jackson,johnson,hunter nba in en iyi 3 luk atan oyuncuları ne yapacakları hiç belli olmaz.