DOOMHAMMER1903 Başlık herşeyi açıklıyor, mesela Fifa 2000 oynamak isitorum ama XP Pro da çalışmıyor, bunu aşmanın bir yolu varmı?
T-Mac #1 oynamak için ilk ince c:/windows a gir.repair dosyasında autoexec.nt'i system32 nin icine kopyala ve 2000 i oyna
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: T-Mac #1 oynamak için ilk ince c:/windows a gir.repair dosyasında autoexec.nt'i system32 nin icine kopyala ve 2000 i oyna arkadaş haklı bu düzeltebilir
götveren NT hatası mı verio uyumsuzluk sorunu mu yaşio NT hatası veriosa başka uygulamalarda da sorun olabilir(Moonstar sozluk gibi)... eğer NT hatası deilse sorunu düzeltmes...