melo15 benim 3650 var ama b turlu gremiorm ceptn msn e guduwap dan indrdm programı ama gprs le m bağlancam btn bağlanma şekillerini denedim bndeki yni mms data gprs fln ama grmedi başka nsı grebilrm yardımcı olursnz sevinirm
Garnett_ManiaC Bndede 3650 war.Bnde denedim olmuyor ona uygun değil msn messenger o yüzden olmuyo.Yane tel çalıştıramıyor msn i
NetSky birde bunu deneyin: Nokia 3650-7650-36XX-N-GAGE için Agile Messenger http://updates.am-im.net/AgileMessengerS60.SIS
melo15 netsky saol ama verdiğin link tekiyle benmki aynı ztn nse bn srunu buldm 3650 ile uyumlu agle mssngr yapmanz grkn bağlantılara grp yni bağlantı oluştura grp adını internet yapmanz yeterli ben artk ceptn griorm msn e