4MyStErY3 Arkadaşlar ben de nokia 7210 cep telefonu var.Nasıl e-mail gönderebilirim.Mesajlar bölümünden göndereceğim.Bana E-posta servis numarasını soruyor.ne yazacağım. :confused: yardımn ederseniz sevinirim.