Binali Arkadaşlar ben yeni RX 9250 128 mb DDR ekran karı aldım. Acaba oyunda bir sorun yaşarmıyım. Teşekkürler.
pes_wallahi bende de 128 mb gf fx5200 var arkadaşım. medıum detail da oynuyorum.sorun yok. ama ram in 512 ise daha iyi. kaliteyi low yapsan da yine de güzel. no problem. nolcak bu beşiktaşımızın hali :,( masabaşı oyunlar...yeter artııııık :silah:
bykush arkadaslar bende ati 9200 var, islemcim amd 2500, ram de 1 gb,ama mediumda oynayınca oyun yavaşlıo.bilgisayara format atmadan önce medium da çok rahat oynuyordum ama dediğim gibi şimdi olmuyor. nedeni ne olabilir?
unknown21 arkadaşlar bende R 9550 128mb 128bit ekran kartı var. 1.5 Ghz 256 sdram 1024*768 high quality stadium effects on ayarlarında bazen çok akıcı oynayabiliyorum(genellikle ilk 3-4 maç) daha sonra oyun yavaşlamaya başlıyo. bence sorun donanımlarda diil YAZILIMDA gercekten pes serisi bilgisayar versiyonları için yeniden tasarlanmalı iyice bi gozden geçmeli.
pes_wallahi bende gforce 5200 128 mb, 2.4 ghz işlemci ve 512 ram var gayet rahat oynayabiliyorum. mesela eskiden pes 3 oynarken çok takılıyodu ve yavaştı. ama pes4 te o sorunu çözmüşler. bu 3 özellik iyiyse yeterli bence arkadaşlar
T.T. Orjinal Mesajı Yazan: pes_wallahi bende gforce 5200 128 mb, 2.4 ghz işlemci ve 512 ram var gayet rahat oynayabiliyorum. mesela eskiden pes 3 oynarken çok takılıyodu ve yavaştı. ama pes4 te o sorunu çözmüşler. bu 3 özellik iyiyse yeterli bence arkadaşlar aynı sistem bende de var... 800*600 medium detail oynuyorum... grafikten biraz kıstım ama akıcılığı çok iyi oyunun, gayet hızlı oynuyo...
ua_gokhan1905 arkadaşlar bende ge force fx5200 var mediun da 800 600 de oynuyorum sanki hafiften böyle ekran sekiyomuş gibi oluyor sizdede oluyormu ama low da cok güzel oynanoyor hiç bir sorun yok
pes_wallahi beyler, ekran kartı herşey demek değildir. ram daha da önemlidir bence. ps2 de pcde olmadığı kadar ram var. benim ram 512. bi 512 daha eklemeyi düşünüyorum. yani sorununuz sadece ekran kartından kaynaklanıyor olmayabilir
***ultrAslan*** ark.lar bende de 9200 128 var bi maç oynuyom böle maçın sonlarınıa doğru geldiğinde yani akıcılığın arttığı anlarda oyun hızı gayet cok güzel oluyo ama işte genellikle normal hafif yavaş arassı
İsildur Bende ATI Radeon 9200 var.(Diğer:P4 3.0 GhZ,512 RAM)Oyunu 1024*768 çözünürlük de medium da rahat oynuyorum.(Çözünürlüğü arttırsamda performansta pek değişiklik olmuyor.)
bykush ati9200+1 gb ram+amd 2500, sistemim bu ama malesef lowda oynuyorum oyunu. format atmadan önce mediumda çok rahat oynuyordum ama artık olmuyor.neden olablir sizce?
husbalfb2000 bende ati 9200, amd 2500, 1 gb ram war 1200*768 medium da çok güzel oynayabiliyorum.görüntü kaliteside çok iyi
digimax ati9200 le 1200x768 de oynarsın görüntüde çok iyi olur ama oyun nasıl oynuyor onu merak ettim ben.kesin donarak oynuyordur.
huckarby Arkadaşım bende 256 MB GF FX5700LE, 512 Ram 3 GHZ işlemci var. buna rağmen 800x600 çözünürlükte ve orta kalitede oynuyorum. Diyeceğim şu benim kartım 140 dolar, 180 dolardan aşağı olan ekran kartları ile oynanmaz. ayrıca GF FX5700 alacaksanız LE TD gibi eklentileri olanları almayın çünkü onlar kısıtlanmış versiyonu. Dikkat ederseniz zaten 5700 ler 170+KDV gibi fiyatlara. iyi bir ekran kartınız varsa ve monitörünüzde Light Frame özelliği varsa gece maçlarında mükemmel bir görüntü çıkıyor. Çözünürlükle fazla uğraşmayın 800 600 iyi bir çözünürlük ve orta kalitede hızlı oynuyorsa bıraknı öyle kalsın çünkü yükseltince de bir fark olmaz. Saygılar