Selam arkadaşlar. Bende bir kopya PES4 Cd si var. Yükleme bittikten sonra kayıt defterine kaydedilecektir evet hayır diye bir ibare çıkıyor. Evet dedikten sonra oyun normal bir şekilde oynanıyor. Ama oyunu kaldırmak istediğimde oyunu hiç bir şekilde kaldıramıyorum. Yardımlarınız için teşekkürler.