bistroman arkadaşlar herkesin dört gözle beklediği TSL çıktı mı? çıktıysa nerden indirebliliriz PES4 için?
bistroman teşekkürler yanıtınız için. o zaman bu TSL Facepack 2.0 i kurmamız anlamsız mı oluyor TSL yi kurmadan?
Exvision Sitemizde yayınlanan **4 büyükler yaması veya Grand patchi indirdiyseniz TSL Facepack 2.0** kurun üstüne TSL gelmeden hoş vakit geçirin :D
bistroman Bir sorum var konuyu açmıştım önceden.bu patch kurma ile ilgili hangisi kurulmalı üstüste? bir bakarmısınız linki aşağıda verdim? tşkler sağolun ilginiz için http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43028