öncelikle hepinize bol bol selam.
kardesler artık hergün sitenize girip pes 4 tslyi çıkartıp çıkartmadığınıza
bakmaktan yoruldum...
çalışmalarınızı zevkle takip eden birisi olarak,bunu bu kadar uzatan seyin ne oldugunuda merak etmekteyim.
bişeyi unutmayın siz burda ortamı kurmussunuz eksiklerinizi giderirsiniz de dışarıda pes 4 tsl yi çıkartmanızı bekleyen ve benim gibi siz kardesleri tanımayan çok insan var
benim siz kardeslerden ricam sitede şöyle kocaman bir bilgi veya bir tarih vermeniz.birazcık da hızlı olmanız..bizler sizleri bekliyoruz unutmayın..
hosca ve dostca kalın...
not: sadece bu konu için msj attım bi daha atıp rahatsız etmicem siz takılın :) forum yöneticisi kardesler isterlerse üyeliğimi silebilirler..
kendinize iyi bakın