Arkadaşlar ;
Herkesin bildiği gibi defans yaparken x ile şeçili adam
kare ile yanındaki en yakın oyuncu rakibe pres yapıyor yalnız bu oyunda birde oyuncuya pres yaparken ayak uzatma var. bunu ben bazen x ile pres yaparken l1 e de basarak yapıyorumda bunun doğru yolu nedir.
Çünki karşı oynadığım rakiplerim yada bilgisayar bu ayak uzatmayı yaparak benden çok kolay top alıyorlar ve top kendilerindeykende ayaklarından sadece x ile top almak çok güç.
Bu işin bi sırrı var ama tam çözemedim.
Pes hareketleri içindede bu anlatılmıyor.Bunubilen biri varmı nasıl top iyi saklanır ve ayaktan top alınır.
Bilen varsa lütfen yazsın.
Teşekkürler