_Ghost_ ewet arkadaşlar fenerbahçe taraftar sesi ve gol sonrası çalan müziği yapabilecek bir arkadaş var mı?? :type:
aragorn_85 fenerbahçe taraftar sesini daha önce yapan(forumu ararsan bulabilirsin) var gol sonrasını ise eğer yapabilecek arkadaş varsa bende müzik var isterseniz upload edebilirim...