speedrace oh be beyler uzun bir aradan sonra nickime kavuştu ama neyse msjm az enson02-05-2004 tarihinde girmişim saat 22 de nası ama zuhahaha bu arada müthiş bir gerceklik bencede
TWISTER Orjinal Mesajı Yazan: NC Beyler TOplu seans yapalım :D:D:D:D ehuehuehu doğru ortayada bir fincan koyalım :D :D
blueeda valla bende denicem acaip merak ettim. ölürsekte astral seyahat uğruna şehit oluruz nolcak : )
masterran Orjinal Mesajı Yazan: blueeda valla bende denicem acaip merak ettim. ölürsekte astral seyahat uğruna şehit oluruz nolcak : ) astral seyahat uğruna "şehit" olma diye bi kavram yok arkadaşım :P olsa olsa uğruna "gebermiş" olursun :)
SteGaNoS hocam ben rüyamda aşağı düşme sahnelerini çok görüyorum ve düşmüş gibi canım yanıp irkilip uyanıyorum acep bu astral seyahat mı :D
SuperBamm abi ben aktif uyurgezerim ama astral şeysinden hiç şeyolmadım yani. en son uyurgezerlik vak'amda bakkala gidip gelmişim. daha önce de tv yi açmışım. ama ben bilmiyorum...
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: masterran astral seyahat uğruna "şehit" olma diye bi kavram yok arkadaşım :P olsa olsa uğruna "gebermiş" olursun :) :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik:
masterran Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM abi ben aktif uyurgezerim ama astral şeysinden hiç şeyolmadım yani. en son uyurgezerlik vak'amda bakkala gidip gelmişim. daha önce de tv yi açmışım. ama ben bilmiyorum... hoca sen o zaman zombi gibi bişeysin, korktum ben senden yaw :)