cracks Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Futbol Star :D MaçSkor d:D uzauhza harbi bişe dicektimde neyse :D allam ya gülüüorum :D
Last_Blow amateur ve emre200 listemize eklendiniz.. SoccerCenter">http://www.soccercenter.net/forum/showpost.php?p=484036&postcount=312>SoccerCenterTaraftar Grubu
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: cracks bende yeni bir baswın organı kurmak istiorum.katılacaklar buraya yazsınlar.buraya eklerim ben.ama tecrübeli isimler istiorz.lütfen burda olmak için olmayın.ewet başvurular açılmıştır. GAZETE İÇİN İSİM ARANIO.SAÇMA OLSADA ÖNERİNİZ LÜTFEN... Ben gazetemizin köşe yazarı olabilirim..Taraftar grubu başkanı olarak.. :)Flood için özür :(
amateur Ya şimdi banlanacağım, kaç aylık konuya mesaj attığım için de, özledim bu takımı yaw :D. Öyle gaza gelmiştim ki, Hattrick'te takımımın adını bile SCN FK koymuştum. Tekrar böyle bir planınız yok mu?
Shevchenko çok güzeldi bu takım ya ama nolduysa oldu bi anda gitti bu takım (sanırım takım ekonomik sorunlar yüzünden iflas etti :)) ayrıca takımın degismez sol bekiydim haa :)